Saturday 26 November 2011

Qaswa Auto kedai Azmin Ali akan diGEGAR

Takut orang gegar kedai kamu ini..

Soalannya
Di mana kamu wahai Azmin Ali masa era 1998-99 dulu, semasa Anwar dipecat dari UMNO ketika itu?
Tahukah kamu wahai Azmin Ali siapa yang cadang ditubuhkan parti Keadilan ini?
Macam manakah asal usul sebutan 'REFORMASI' yang kamu laung laungkan hari ini?
Siapa dulu yang pertahankan dan Gegar PWTC, Polis bila Anwar dipecat?


Jawapannya
Kamu tak tahu apa2 kerana masa itu kamu kecut, KAMU SEMBUNYI DAN JAGA BISNES KERETA KAMU ?, QASWA AUTO nama Syarikat Kamu yang kamu suruh orang lain jalankan sekarang.


Semua orang tahu Anwar beri banyak duit kepada dia dan isterinya melalui 'Pink Form' dulu, yang tahu cerita Azmin masa itu adalah Sdr Ezam. Apabila Azmin berkata akan gegarkan penjara yang akan penjarakan Anwar merupakan satu kenyataan yang lucu sekali dan ada diantara rakan rakannya mengatakan bahawa si Azmin ini memang penakut dan tidak seberani Ezam dulu dan banyak merasakan bahawa Azmin tahu Anwar memang kaki temberang dan pasti akan masuk penjara.

Azmin Ali tak payah susah susah nak gegar penjara bila Anwar kena penjara, kerana itu dah terlambat, sebaiknya sekarang jika Azmin Ali dan para mujahidnya betul betul berani, mereka patut dah berarak ramai ramai pergi robohkan penjara yang bakal menempatkan Anwar kerana itu lebih proaktif?

Anwar bohong 16 Sept. Azmin 3 x bohong nak roboh penjara. Ingat duduk dalam hutan ka tak ada undang2. Bodoh Sombong punya orang.

No comments:

Post a Comment