Friday 19 August 2011

Facebook Kristian Agama Rasmi akan muncul !!


Facebook Guan Eng jadi PM
 Sikap rakyat bukan islam yang mengaku menjadi rakyat Malaysia tapi tidak mahu mengikut undang undang negara dan tidak menghormati sensitiviti umat islam perlu di perangi habis habisan.
PAS sudah abaikan islam kerana mahukan kuasa politik.
UMNO pula setakat 'kita beri amaran tindakan tegas akan diambil'.
PKR pula dalam mesyuarat nak cakap pasal islam pun tak boleh sebab parti semua bangsa.
Jadi yang tak berparti lah yang harus berjuang nampaknya.

Pernah terjadi
AJK Masjid Sg Rambai Bkt Mertajam Pulau Pinang terkejut apabila pihak polis datang ke masjid dan menyarankan agar Takbir di Malam Raya tidak menggunakan speaker. Malam Raya adalah malam yang umat islam selalu menyelesaikan bayaran Fitrah, jadi apabila masih terdengar takbir hari raya mereka akan faham bahawa mereka boleh ke masjid itu utk membayar Fitrah.

Tahun ini pula
Dah mula dibuat gesaan agar Azan dan bacaan Quran tidak menggunakan pembesar suara, ada yang semakin berani dah mula cuba buat pungutan suara pula dalam Facebook 'apa kata Guan Eng jadi Perdana Menteri'.

Lepas ini
Pasti ada Facebook pungutan suara untuk jadikan Agama Kristian sebagai Agama Rasmi Malaysia ke Dua.


Kalau Selalu Mengalah Kita Akan Kalah.


1 comment:

  1. Aku setuju sesangat le. Klau mengalah, selalu kalah dan memang kita dok kalah dah sekarang ni. Si kafir laknat dah minta macam-macam dan kita sikit-demi sekit dok bagi ... tak kira le kafir laknat dipihak mana pun, dia orang tu sama sahaja, tak ada beza pun, kerjanya nak jatuhkan Melayu dan Islam!

    ReplyDelete